Pages

Wednesday, August 10, 2011

seat belt punca pengantin maut.. haisshhh



clueless??

mereka berdua ni baru je 2 jam melangsung perkahwinan..

kalau aku kat tempat lelaki tu, sumpah aku nangis kaw2 la! klu iman ku x kuat hari tu juga aku bunuh diri

solution ??
- simple kalau naek kete tu tolong la pakai seat belt.. x susah pun simple ja
- kalau anda sayang family anda jgn abaikan keselamatan d jalan raya n kete tu sendiri
- accident ni anytime ja can happen.. sama ada salah sendiri or org lain
- naek kete kalau bole elakkan baby @ bdk kecil duk depan (brek ngejut boleh tcampak ke depan kot, mcm pic atas ni)
- sama juga duk blkg tengah2 kan (nk senang pepandai la contol kelajuan tu)

* ngeeeehehe apa2 ntah aku ni kan.. aku sayang family & kekawan aku.. x nk tgk korang accident.
so pepandai la korang ya . sekian

No comments:

Post a Comment