Pages

Thursday, August 4, 2011

Malam itu Tenang ...

Waktu malam adalah waktu yang sangat tenang bagi aku la.. sebab rasa sunyi n sangat sesuai untuk memotivasikan diri..

Kalau ada masalah pun x sabar tunggu malam untuk rasa ketenangan tersebut supaya dapat berfikir waras mengatasi masalah..


Waktu malam kat rumah aku paling aku suka, sebab sunyi gler2.. bunyi cengkerek memainkan irama kekadang bunyi khinzir menyanyi.. anjing pun kekadang suka menyampuk mendayu-dayu menyumbangkan suara.. n etc binatang la ..

Kat rumah saya di kampung ni xde jiran n jiran pun jauh dari rumah.. so im quite happy coz i hav more privacy..

Dulu kalau tido malam kalau mood berani aku suka tidur buka langsir coz rasa tenang tengok bintang2 kat langit dari atas katil kan..

Tetapi kekadang seram juga.. especially kalau waktu tu family kat rumah skit ja.. memang sume langsir tutupla n satu rumah bercahaya..

Kalau kat kolej pun aku suka juga tunggu malam pukul 11 n keatas.. bilik kat kolej mengadap kolej perempuan tapi dihalang oleh pokok besar.. sejak incident haziq mirza rasanya menunjukkan video pochong dirakam real.. hehe bila memalam x berani dah duk kat tingkap menikmati bayu malam..

4 comments:

  1. selalu tdo awl..jadi tak dapat hayati mlm dgn baik :D

    ReplyDelete
  2. tenang lah sangat kan??? gelisah je aku tengok!!!!

    ReplyDelete
  3. rindu sama kamu juga..ngeheehe.. kat rumah je aku tenang..luar rumah memang aku kelam kan..haha
    syafikah nak tenang jom datang rumah saya.. sgt tenang ok!!haha

    ReplyDelete