Pages

Wednesday, August 3, 2011

on failure : LESEN P

this is how i feel now.. haishhhh

frustrated ?? obviously haaaaa..

semua ni berpunca daripada kegagalan test jpj hari ini.. for the second time fail so im quite pressure .. kat bahagian 2, 2 kali gagal kat tempat yang sama parking.. wahahahhaha

ceritanya begini, cuti ni aku ambil lesen kereta n motor.. ikut perancangan kereta lulus motor fail.. sebab aku kalau naik motor sumpah pelik dengan pakai helmet segala.. straight to d point ja la, motor lulus! kereta fail plak..

first fail, kat bahagian parking..kereta dah masuk dlm kotak tapi tayar cecah line putih, dengan agak bongek nya aku terus angkat tangan n officially fail.. yang sesalnya kalau la aku x angkat tangan n betul kan blk kedudukan kereta tu boleh ja kan.. haishhh

second fail, ha parking jugak.. kereta dah cantik masuk dalam kotak nak cantik kan lagi aku kebelakangkan kereta tu ........................ jatuh suda 4 tiang .. malas nak ulas lg

puncanya.. kemungkinan terlampau nervous kot tapi rasanya dapat ja control..hah no comment..
aku memang kelam kabut maybe kelam macam betty versi lelaki..

apa2 pun time kasih ya kat rerakan saya yang sangat2 la supportive n x gelak kan saya.. (tapi dalam hati korang gelakkan aku kan??) heheh x kisah la janji korang bagi semangat kat aku ya..

1 comment: