Pages

Wednesday, August 10, 2011

lesen P : mimpi ngeri tinggal kenangan

10 august 2011 merupakan hari bersejarah dlm kalender hidup aku ..

lesen P kini dlm genggaman !! omg3 hahahah ok aku gembira x tkira hanya yg Esa saja mengerti

kali ketiga kot, sumpah tekanan jiwa sungguh..




coretan waktu test JPJ semalam:

- aku drive buka kasut n stokin nk feel lebih
- second session no 06 (lama gak tunggu)
- cuaca redup (mula2 berangin mcm nk ujan)
- kat atas bukit enjin 3 kali mati (omg ni aku memg dh x tau malu dh kat abg JPJ tu, tiap kali enjin mati ja spontan tangan ni angkat tangan minta ampun waaaaahhh tlg la simpatiii. Anyway bkesan sbb aku x fail. meke sian kot tgk muka aku kelat glerrr kan)
- lepas kat atas bukit tu kaki aku memg menggeletar habisla!
- x tido langsung mlm sebelum amik test xle tido, tgk youtube cara wat parking sbb 2 kali fail sbb parkingkan. google ayat2 motivasi nk bg confident (agak over kan)
- sumpah mata aku lebam muka x bermaya.. mcm insomnia plak


- mcm2 ragam bole ku lihat & wat rumusan kat sini, klu muka kau happy kiranya lulus la tu & sebaliknya
- sepanjang amik lesen ni byk juga rerakan baru ku kenal, ramai juga bdk UTP & UiTM sri iskandar amik lesen sini.. (u guys r d best kurang rasa gementar sbb ada teman bercakap kan)
- ha jumpa gak dgn senior2 n junior2 dari bekas sekola ku ambrose .. hehe
- sbb happy sgt lulus, ha terlanggar tiang jatuh suda kan.. (selalunya kete sbb kan tiang jatuh.. ok i record history kat pusat kete ni)


- ok lepas ni memg x sabar nk memecut kat jalan raya



p/s:
- honestly segan gak amik lesen kete umur dh 19/20 ni kan sbb kekawan lain sume ambil awal
- time kaseh kat kekawan yg byk bg sokongan ianya sgt membantu (sbb aku memg kelam)
- kpd arif isma no 07 jgn frust ya cuba lg.. hehe ( i know how u feel.. i pun fail 2kali)
- kepada sesiapa d luar sana jgn la takut untuk ambil lesen kete ni walau pun fail byk kali ok! & dare to be different coz u will gain a precious moment & valuable experience.. juz enjoy it & minimize ur pressure . sekian

5 comments:

  1. haha.dah buleh drive aku nnti..!TAHNIAH

    ReplyDelete
  2. huyooooooooooooo
    ghazi dah ade lesen
    congrats bro!
    :)

    ReplyDelete
  3. takziah dpt lesen.
    eh, no.
    maksud aku, tahniah dpt lesen.
    jgn gelabah2 pulak time drive nanti.
    *sumpah rindu tgk muka gelabah kau XDDD*

    ReplyDelete